Medžioklė ir kiti gyvenimo malonumai

Iš karto, kad nekiltų nesusipratimų. Medžioklė - ne gyvūnų. Tam kartui tiek. 

Nepamenu, kada paskutinį kartą rašiau. Kai man bangom užplaukia, tai. Tiek daug noriu parašyt, nuo vasaros pradžios namažai laiko praėjo, ji netgi pasibaigė, ha ha. Atsimenu savo pasiryžimus(cituoju): 

Taigi, nusprendžiau, kad šią vasarą reikia:~ Pasidaryt sapnų gaudyklę~ Pasidaryt popierinių gervių~ Nupiešt fotoaparatą, knygas, teptukus (:DDD)~ Padaryt 90 dienų projektą~ Sukabint nuotraukas~ Ant hamako prisiūt aplikacijų~ Kaminas - lenta~ Nudekupažuot puodelius~ Nusipirkt užrašų knygutę eskizam ir dekupažuot

Taaip. Ir pažiūrėkim, ką gi aš įvykdžiau? 
Sapnų gaudyklė? Deja, ne. 
Popierinės gervės? Taip! Parodysiu rezultatą :3 
Nupiešt <...lalala tingiu rašyt...> ? Deja, ne.  
90 dienų projektas? Deja, ne. 
Sukabint nuotraukas? Kokias nuotraukas? -.- 
Aplikacijos? Deja, ne. 
Kaminas - lenta? Deja, ne. 
Dekupažuoti puodeliai? Deja, ne. 
Dekupažuot knygutę eskizam? Iš dalies. Nudekupažavau užrašų knygutę. 

Aš tikrai nemėgstu vykdyt pažadų. Ypač duotų sau. 

Kol kas turinys neatitinka pavadinimo :DD 
Taigi, galiu pradėt dėstyt, savo gyvenimo malonumus. 
Vėl pradėjau piešti. Gera tuos užsiėmimus atrast iš naujo. Tikrai. Anksčiau man viskas keldavo susierzinimą, jei man tik kas nesigaudavo. Pradėjau ugdyt savitvardą, nes visiem aplinkiniam įsiėdžiau. Draugės (toliau - Paulinos) tėtis (mano tikybos mokytojas) liepė Paulinai duoti man perskaityti kažkokią knygą. Kažkas apie pyktį (neapykantą, nervus ar kaip ten, susitvardymą). Na, ne visiškai apie tai, tiesiog pavadinimas toks. Aš jai sakau - čia su užslėpta prasme? :DD 
Toliau. Naktim nemiegu ir piešiu/skaitau/lankstau. Jau nebelankstau, bet lanksčiau. Gerves :3 
rezultatas → Nuleistos nuo stoglangio 'angos', ar kaip čia pavadinti :DD Pakabintos ant siūlų. 
O dabar apie medžioklę. Medžioklė knygų :DD Buvau knygyne, nusipirkau dvi knygas. Viena buvo su nuolaida, kitai 5 Lt nuolaidą turėjau. Taigi, štai jos, mielosios: 

O šiandien apsilankiau bibliotekoje ir buvau maloniai nustebinta - radau naujų knygų, parsinešiau net keturias! ;> Svaigau eidama namo. gyvenimas nušvito :DD Kažin, gal taip ir narkomanai jaučiasi? :DD
Štai joooos: 


Dar vienas malonumas - atostogos. Turiu savaitę, kurią žadu skirti draugei, grįžusiai iš Vilniaus (Paulinai. Išėjo mokytis į konservatoriją. Dar viena mane paliko. Nors ne visiškai, Su ja dar susitinkam, paplepam). 
Atostogas paskirsiu draugei, knygom, piešimui, mokslui. Taip, mokslui. teks. Fizika sunku. Aš - ne visagalė.
Dar galvoju apie naują blogą :3 Apie knygas. Vis perskaičius naują (nesakau, kad iš senesnių skaitytų nebus) , parašysiu, ką manau, kas patiko, kas ne. Dirbsiu :D

Leave a Reply