Sadomazo

Žinot, tas meme'is yra, kur tipo tau patinkanti mergina sako, koks tavo draugas fainas ir kad nori jo numerio. Atitinkamai tas pats su tau patinkančiu vaikinu. Lol. Niekad negalvojau, kad man taip atsitiks.. :'D

Nesakau, kad būtent taip ir atsitiko ir aš nesu visiškai įsitikinus savo teisumu ir gal man eilinį kartą pasireiškia paranoja (hello darkness, my old friend, I've came to see you back again). Nu bet SHIIIIIIIT. Atrodo, kad būtent taip ir yra! Siaubas. Ir negaliu pykt. Galiu:D jinai galėtų su juo tiek nebendraut nuu. Bet jai jis taip nepatinka. Lol. Aš mažvaikė.
Nepriversiu jo mane pamėgt.
Nežinau, ką sau darau. Sakau, kad daugiau nesirodysiu jam akyse ir man tiesiog praeis viskas, bus eilinis susižavėjimas, kuris dingo, kai pamačiau, kad dėmesio nesulauksiu. Bet negaliuu. Skaudinu pati save, matydama ir suprasdama, kad nieko nebus, ir vis tiek eidama pas jį. Ką aš darau. Tikrai nenormali.

By the way, jis bijo manęs. Tai aš ne tik mazochistė, bet dar ir sadistė. Tas faktas mane ir nervina, ir juokina, ir skaudina. Iš pradžių buvo užknisę ištisai girdėt, kad jis kažkodėl baiminas, o dabar tiesiog negaliu to pernešt :( negailiu net pastabų dėl to, tikrai skaudina. Žmonės manęs nebijo. Jau senokai nekėliau grėsmės. O dabar. Kas per š. Aš ne galiūnas koks, kad manęs reiktų bijot. Shit.

Pasiklydau savy, kaip išsipainiot..?

Leave a Reply